ظرفیت شورای اطلاع رسانی برای برگزاری شایسته انتخابات بکار گرفته شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: انتخابات مهمی پیش روی کشور و استان است و ظرفیت های شورای اطلاع رسانی باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان اظهار کرد: ظرفیت شورای اطلاع رسانی باید صرف نظر از مناسبت های پیش رو و مراسم خاص که بسته های مخصوص خود را دارند، با توجه به ۷۰ روز باقیمانده به زمان برگزاری انتخابات، جهت برگزاری سالم و پرشور این رویداد بکار گرفته شود.

وی با تاکید بر بکارگیری همه امکانات دولت برای رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات عنوان کرد: باید شرایطی فراهم شود که افراد شایسته، متعهد، سالم، توانمند و پاکدست در مسند قرار گیرند تا به مردم خدمت کنند.

استاندار لرستان افزود: باید قابلیت های شورای اطلاع رسانی معطوف به ظرفیت های دولت مردمی سیزدهم شود.

زیویار در خصوص اخبارهای انتشار یافته پیرامون رتبه های استان لرستان در برخی زمینه ها، گفت: ممکن است در برخی حوزه ها توفیق کمتری حاصل شده باشد و در برخی حوزه ها نیز توفیقات بیشتری کسب کرده باشیم با این حال در دولت سیزدهم تلاش های خوبی در راستای رفع مشکلات این استان بکار گرفته شده است.

وی همچنین در خصوص برنامه های دهه بصیرت و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود:‌ باید برای هریک از این مناسبت ها با توجه به اهمیتی که برای انقلاب و مردم دارند بسته های ویژه ای با مشارکت تمامی دستگاه ها طراحی شود تا به نحو شایسته ای برگزار شوند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود و لرستان ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha