۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۸
کد خبر: 85329141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگستری لرستان ادعای نماینده دلفان را تکذیب کرد

خرم‌آباد - ایرنا - اطلاعیه روابط عمومی دادگستری لرستان در رد اظهارات نماینده دلفان اعلام کرد: نه‌تنها در شهرستان دلفان بلکه در سطح کل استان همچنین آماری نداریم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری لرستان در این اطلاعیه آمده است ؛ در پی اظهارات یکی‌ از نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با تعداد بالای احکام اعدام صادر شده برای محکومان پرونده‌های مواد مخدر در شهرستان دلفان، اعلام می‌شود که این موضوع به صورت دقیق و سریع از طریق دادستان شهرستان دلفان و دادستان مرکز استان پیگیری و مشخص شد آمار اعلامی از سوی این نماینده مجلس نه‌تنها به هیچ‌وجه صحت ندارد بلکه حتی نزدیک به واقع هم نیست.

این اطلاعیه اضافه می‌کند ؛ نکته مهم اینکه چنین آماری نه‌تنها در شهرستان دلفان بلکه در سطح استان نیز وجود ندارد و مشخص نیست نماینده محترم مذکور چگونه و از چه‌طریقی چنین اطلاعات و آمارهای غیر واقعی را دریافت و بیان کرده است!

یحیی ابراهیمی، نماینده شهرستان دلفان در در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده گفته بود: هفته گذشته به صورت میدانی از دلفان بازدید کردم و با خانواده‌های زندانیانی که به خاطر فروش مواد مخدر به اعدام محکوم شده‌اند دیدار داشتم.

وی افزود: براساس گزارشاتی که خانواده زندانیان اعلام کردند، هزار تا ۲ هزار نفر از هموطنان ما در شهرستان دلفان متاسفانه به علت فروش مواد مخدر حکم اعدام برای آن‌ها صادر شده و در مرحله اجرای احکام هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha