امام جمعه اراک: مسیحیت باید یکپارچه مقابل صهیونیست بایستد

اراک - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: مسیحیت باید یکپارچه مقابل صهیونیست و بایدن بایستد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله « قربانعلی دری‌نجف آبادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک، با تبریک فرا رسیدن ژانویه و ولادت حضرت مسیح (ع)، افزود: حضرت مسیح از پیامبران اولوالعزم است و از مسیحیان در مقابله با جنایات اسرائیل انتظار بیشتری است.

وی بیان کرد: از پاپ انتظار است که قاطع‌تر باشد زیرا رهبر بیش از یک میلیارد مسیحیت کاتالولیک دنیا است و باید اسرائیل و بایدن و سایر جنابتکاران را تحریم کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: جنایات اسرائیل ضد بشریت است و دل دنیا را به در آورده است.

آیت‌الله دری‌نجف‌ آبادی عنوان کرد: این‌بار صهیونیست‌ها با ذلت و نکبت بیشتری عقب‌نشینی خواهند کرد.

وی گفت: آمریکا و فرانسه ننگ دنیا را برای خود خریده‌اند و این لکه هرگز از بین نخواهد رفت و آنها با جنایات خود، روی هیتلر را هم سفید کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: صهیونیست با این همه جنایت، توفیقی کسب نکرده و چیزی به دست نیاورده است.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: امید است، اسرائیل دست از این همه جنایت که هیچ توجیهی ندارد، بردارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اسرائیل ۲۶ هزار کیلومتر از سرزمین فلسطین را غصب کرده و الان اجازه زندگی به ۲ میلیون نفر از مظلومان غزه را در ۳۶۳ کیلومتر نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: اینها خود را یهودی می‌دانند، آیا یهود این است؟ جواب پیغمبران بنی اسرائیل را چه می‌دهند؟

امام‌ جمعه اراک افزود: جوانانی که فکر می‌کنند غرب دایه مهربان‌تر از مادر است، ببینند چه جنایاتی در غزه می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: همه باید از عمق وجود خود دعا کنند تا هرچه زودتر غده سرطانی اسرائیل برای همیشه نابود شود.

وی عنوان کرد: سپاه بازوی نظام و رهبری است و این نیرو در صنعت هوایی و امنیت پروازهای بین‌الملی کشور نقش موثری داشته و امید است توفیقات در این عرصه با برنامه‌ریزی برای ساخت هواپیما و تجهیزات آن، بیشتر شود.

امام جمعه اراک به روز ملی ایمنی اشاره کرد و گفت: کشور در کمربند بلایای طبیعی قرار دارد و نیاز است پیشگیری و آموزش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: خیران استان مرکزی در عرصه‌های مختلف حضور پررنگی دارند و تاکنون گام‌های بلندی برداشته‌اند، که جای تقدیر دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱ شهید راسک، گفت: این شهدا مظلومانه به شهادت رسیدند و امید است حفاظت‌ها قوی‌تر شود تا از مرزهای شرقی دیگر آسیب نبینیم و این همه داغ بر دل‌ها ننشیند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اراک عنوان کرد: در هفته پیش‌رو، حجت‌الاسلام حسین انصاریان از روز یکشنبه سوم دی‌ماه میهمان استان مرکزی است و به مدت ۱۰ شب در مصلی بیت‌المقدس اراک، اجرای برنامه دارند، که انتظار است مردم حضور گسترده داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، از برگزار کنندگان مراسم دهه فاطمیه و حضور ارزشمند مردم در این آیین‌ها و در تشییع شهدا تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: هنرمندان استان مرکزی به مدت چهار روز نمایشی را در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار کردند که جای تقدیر دارد.

سالروز وفات ام‌البنین و روز تکریم مادران و همسران شهید، از دیگر موضوعاتی بود که در خطبه‌های نمازجمعه اراک به آن پرداخته شد.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha