امام جمعه زاهدان بر برخورد قاطعانه با عوامل حادثه تروریستی راسک تاکید کرد

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت:مسوولان باید هر چه زودتر با عوامل حادثه تروریستی راسک قاطعانه و به شدت برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان افزود: ضروری است در حادثه تروریستی به مقرر انتظامی راسک نیروهای امنیتی و انتظامی واقعه را به درستی مورد بررسی قرار دهند تا نقاط قوت و ضعف بدست آید و با تقویت مواضع از بروز این گونه حوادث جلوگیری کنند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: همچنین لازم است با پاسخ کوبنده و قاطع به دشمنان و تجاوزگران، کاری کرد تا دیگر تصور نفوذ و ضربه به نیروهای نظامی را نکنند بطوریکه در این زمینه مورد هدف قرار دادن تمامی مراکز اصلی آنها ضروری است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در دیدار با شماری از خانواده معظم این حادثه تروریستی ضمن خرسندی از فدا شدن جان فرزندانشان در راه اسلام و دفاع از وطن گلایه نیز داشتند که دشمن چگونه توانسته به عمق خاک نفوذ کند و چنین عملیاتی را انجام دهد.

آیت الله محامی تاکید کرد: امیدواریم ضمن پاسخ قاطع مسوولان به متجاوزان با تقویت نیروهای نظامی و تامین تجهیزات مورد نیاز از بروز چنین حوادث دردناکی در این استان جلوگیری کرد.

امام جمعه زاهدان افزود: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همه تلاششان را برای ضربه زدن به ارزش های اسلامی و انقلابی به کار گرفته اند اما تاکنون نه تنها موفقیتی به دست نیاروده بلکه این کشور هر روز مستحکم تر و قدرتمند تر شده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم این استان در تداوم راه شهدا و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی هرگز عقب نشینی نمی کنند و با جان و مال خود پای آرمان‌های خود ایستاده اند.

آیت الله محامی با تسلیت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: این بانو گرانقدر اسلام یکی از شجاع ترین زنان عالم اسلام است که آزادانه چهار فرزندش را فدای اسلام و حضرت امام حسین (ع) کرد.
امام جمعه زاهدان شیوه تربیتی این بانوی بزرگوار را نمونه بارز سبک زندگی اسلامی و قرآنی برشمرد و افزود: این بانوی بزرگوار که نام اصلی ایشان فاطمه بود به امیرالمومنین گفته بودند که به نام دیگری او را بزنند تا خدای نکرده حسنین با شنیدن نام ایشان به یاد مادرشان نیفتند و ناراحت شوند و این یعنی ایثار و از خود گذشتی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha