امام جمعه موقت خرم‌آباد: آمریکا متهم اول تمام جنایات است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: آمریکا متهم اول تمامی جنایات جهان می‌باشد و در مقابل جنایات رژیم صهیونسیتی سکوت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: براساس آموزه‌های دینی باید در مقابل کفار ایستادگی کرد و مبنای نظام مقدس جمهوری اسلامی این مهم می‌باشد.

وی گفت: آمریکا متهم اول تمامی جنایات دنیا است و با اینکه دم از حقوق بشر می‌زند اما در مقابل جنایات رژیم صهیونسیتی سکوت و سال گذشته که یک خانم در ایران از دنیا رفت آنقدر تبلیغات منفی کردند و اکنون در مقابل شهادت مردم بی گناه فلسطین هیچگاه واکنشی نشان نمی‌دهند.

وی افزود: در این راستا اگر شورای امنیت هم قطعنامه‌ای صادر کند آمریکا آن را وتو می‌کند که این یک ظلم واقعی است اما برخی ها هنوز در خواب و معتقد به کمک آمریکا هستند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: هشت سال جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های جمهوری اسلامی و ترور سردار سلیمانی از اقدامات حقوق بشر آمریکایی است از طرفی ایران اعلام می‌کند که سلاح صلح آمیز دارد اما آنها قبول نمی‌کنند در مقابل اسراییل سلاح هسته‌ای دارد و مورد حمایت می‌باشد.

حجت‌الاسلام شمسی فر با بیان اینکه مردم یمن براساس آموزه های دینی به یاری مردم فلسطین شتافتند و کشتی های اسراییل را هدف قرار دادند افزود: آمریکا می‌خواهد علیه این کشور اعتلاف تشکیل دهد در حالیکه یمن ایستادگی می‌کند و ثابت قدم است.

وی ادامه داد: حزب الله و شیعیان لبنان، اسراییل را تحت فشار قرار دادند همچنین محور مقاومت عراق از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند، از طرفی سران کشورهای اسلامی سلاح و قدرت دارند اما سکوت کردند و سوخت و غذای اسراییل را تامین می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اضافه کرد: یکی از مشکلات هر جامعه بیسوادی است و خدمتگزاران به نظام تلاش می‌کنند تا کشور پیشرفت کند.

حجت‌الاسلام شمسی فر همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) گفت: این مناسبت، روز تکریم مادران و همسران شهدا است چراکه همانند این بانوی بزرگ، با ایمان و امام شناسی،فرزندان خود را در مسیر دین تربیت و برای اسلام فداکاری کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha