۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 85329752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی همبستگی با مردم فلسطین در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- راهپیمایی همبستگی و حمایت از ملت مظلوم و مقاوم غزه و فلسطین روز جمعه در ۲۷ منطقه در شهرها و روستاهای استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مومن و ولایتمدار شهرستان یزد بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده از محل مسجد ملااسماعیل تا خیابان قیام با شعارهای حماسی و انقلابی بار دیگر وحدت و همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در حالی که با خود پرچم‌های ایران اسلامی و فلسطین را با خود حمل می‌کردند با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، دست خدا بر سرماست، خامنه‌ای رهبر ماست، تنفر خود را به غاصبان صهیونیستی ابراز داشتند.

همچنین راهپیمایان با تایید بندهای مختلف قطعنامه پایانی، بار دیگر همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین و غزه اعلام و از امت اسلام و مسلمین به خصوص آزادیخواهان جهان همراهی و محکوم کردن جنایات غاصبان صهیونیستی را خواستار شدند.

راهپیمایان یزدی با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، اقدام عملی سازمان‌های بین‌المللی در توقف فوری ماشین آدم‌کشی رژیم جعلی اسرائیل و محاکمه سران کودک‌کش این رژیم دیوسیرت را خواستار شدند و حمایت از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

همچنین این راهپیمایی امروز در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان یزد برگزار شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha