۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85329775
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی نمازگزاران همدانی در حمایت از مردم مظلوم غزه+فیلم

همدان-ایرنا- نمازگزاران دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.-

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایان با در دست داشتن پرچم فلسطین، جنایت رژیم صهیونسیتی در حمله وحشیانه به غزه و شهادت هزاران زن و مرد و کودک را محکوم کردند.

در ادامه راهپیمایی های جمعه های خشم همزمان در چهار استان کشور راهپیمایی برپا شد و این حمایت مردمی تا نابودی رژیم غاصب صهیونیست ادامه دارد.

راهپیمایی نمازگزاران همدانی در حمایت از مردم غزه

نمازگزاران همدانی با سردادن شعارهایی نظیر "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا"، "شعار ملت دین، فلسطین فلسطین"، "شعار ما مسلمین، فلسطین فلسطین"، "فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم"، "دفاع از فلسطین موجب عزت ماست و نابودی صهیونیسم فرمان ملت ماست" سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرشور ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی نمازگزاران همدانی در حمایت از مردم غزه

راهپیمایی شهر همدان پس از اقامه نماز جمعه در مسیر حسینیه امام خمینی (ره) به سمت چهار راه شریعتی برگزار شد.

اجتماع دانش آموزان و اجرای سرود همراه با پخش زنده از صدا و سیمای همدان از برنامه های امروز بود و بیانیه پایانی شورای هماهنگی تبلیغات استان همدان قرائت شد.

راهپیمایی نمازگزاران همدانی در حمایت از مردم غزه

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: تداوم راهپیمایی ها در کشورهای مختلف و حضور مردم در صحنه باعث دلگرمی مردم فلسطین و خسته نشدن آنها در ادامه مبارزه می‌شود.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی اظهار کرد: پشتیبانی ملت و پای کار بودن مردم در تاب آوری و تقویت روحیه رزمندگان فلسطینی اثربخش است و یک نقطه امید و قوه قدرتی برای مردم غزه است.

وی ادامه داد: در کنار حمایت های معنوی، کمک‌های مادی مردمی باید از طریق هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع آوری شود و از طریق نیروهای قدس به دست مردم غزه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha