۶ نفر در راه مانده توسط امدادگران هلال احمر تکاب اسکان داده شدند

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به بوران برف در محور شاهین دژ- تکاب گفت: با تلاش امدادگران، ۶ نفر در راه مانده در این مسیر اسکان داده شدند.

حمید محبوبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی برف و کولاک محور شاهین دژ - تکاب، نجاتگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر مائین بلاغ تکاب به حال آماده باش درآمده و اقدام به امداد رسانی کردند.

وی اضافه کرد: از حدود ساعت ۱۱ صبح امروز، جمعه به دلیل بارش برف و کولاک، تردد در محور شاهین دژ به تکاب به سختی انجام گرفته و این وضعیت ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات مائین بلاغ هلال احمر تکاب بلافاصله به محل اعزام شدند و تاکنون مشغول امدادرسانی هستند.

محبوبی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از سفرهای غیرضرور در فصل زمستان به ویژه در وضعیت جوی برفی خودداری کنند، گفت: این حضور تا عادی شدن وضعیت این محور ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، از صبح امروز بارش برف در جنوب آذربایجان غربی آغاز شده که این امر در گردنه هایی نظیر زمزیران در محور مهاباد – سردشت و مایین بلاغ در محور شاهین دژ – تکاب با کولاک همراه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha