۱ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85329973
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وداع با شهدای ارتش در کهف الشهدای بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - مردم شهید پرور بیرجند جمعه شب با شهدای نیروی زمینی ارتش در کهف الشهدای این شهر وداع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان "حمیدرضا خسروی و علی حسن زاده" از شهدای نیروی زمینی ارتش جمعه شب در کهف الشهدای بیرجند با حضور خانواده معظم شهید، اقشار مختلف مردم و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

این شهیدان والامقام عصر روز سه‌شنبه (۲۸ آذر) در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در کهف الشهدای بیرجند

مراسم تشییع پیکر پاک شهید "حمیدرضا خسروی" ظهر شنبه از هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) به سمت گلزار شهدای بیرجند همزمان با راهپیمایی حمایت از غزه برگزار می‌شود.

همچنین پیکر شهید "علی حسن‌زاده" صبح فردا در آرین شهر قاینات تشییع خواهد شد.

امشب در آیین بدرقه و وداع با این شهدای گرانقدر شماری از مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی نیز حضور یافتند.

پیکر سرباز وظیفه شهید "رضا حسینعلی دردری" نیز روز پنجشنبه به استان کرمان انتقال یافت.

وداع با شهدای نیروی زمینی ارتش در کهف الشهدای بیرجند

شهید حمیدرضا خسروی از بیرجند، شهید علی حسن‌زاده از آرین شهر قاینات و سرباز شهید رضا حسینعلی دردری از کرمان جمعی تیپ ۱۸۸ زرهی نزاجا، عصر سه‌شنبه (۲۸ آذر) در تمرین صحرایی یکی از یگان‌های منطقه جنوب شرق نیروی زمینی و در مرحله پاکسازی منطقه تمرین از مهمات عمل نکرده، در اثر انفجار این مهمات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha