تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان در جهت توسعه استان مصمم است 

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فضای کلی و تیم مدیریتی استان از شمال تا جنوب فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی در جهت توسعه روز افزون این نقطه از ایران اسلامی مصمم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شریفی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان چابهار اظهارکرد: اگر مصوبات سفر دهه ۸۰ رهبر معظم انقلاب در سیستان و بلوچستان عملیاتی می‌شد، قطعاً چهره استان تاکنون تغییر کرده بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در صحبت اخیرشان در دیدار با جمعی از مردم سیستان و بلوچستان؛ مشخصا به تنبلی و بی‌توجهی دولت‌ها اشاره کرده که این امر به عملکرد ما و گذشتگان برمی‌گردد بنابراین باید تمام تمرکز خود را به توسعه‌ منطقه اختصاص دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم همه دلسوزان انقلاب اعم از بزرگان، ریش سفیدان، معتمدان و جوانان راهکارهایی برای برون رفت از شرایط موجود به سمت شرایط مطلوب ارائه دهند و ما را در این مسیر یاری کنند.

وی ادامه داد: شاهدیم که در همین ایام نیز در معرض تهاجمی قرار گرفتیم که هدف دشمن از این جنایت به هم ریختن تمرکز اجتماعی موجود در سیستان و بلوچستان بود.

شریفی تاکید کرد: قرار نیست ما همچون دهه ۸۰ در تله عدم انسجام اجتماعی بیفتیم بنابراین باید با هم افزایی و تعامل فارغ از مسائل قومی و مذهبی به توسعه دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم سیستان و بلوچستان به این بلوغ رسیده‌اند که مسائل و اولویت های استان را به درستی می‌دانند و علاوه بر این قدرت و علم عبور از این مسائل را نیز دارند.

معاون استاندار ادامه داد: اولویت ذهنی جوان سیستان و بلوچستان امروز توسعه و جبران عقب ماندگی‌هاست بنابراین باید خروجی نشست ما پیوست علمی و دانش بنیان توسعه باشد.

وی بیان کرد: باید از بخشی‌نگری دوری کنیم و با هم افزایی در جهت توسعه سیستان و بلوچستان تلاش کنیم.

شریفی تصریح کرد: فضای کلی و تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب فارغ از نگاه‌های قومی و مذهبی در جهت توسعه روز افزون این استان مصمم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha