۳۰ ایده به استارتاپ "مصرف آب در کشاورزی" الیگودرز ارائه شد

خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علمی کاربردی شیشه الیگودرز لرستان گفت: سومین استارتاپ تخصصی و دانش بنیان "مدیریت مصرف آب در کشاورزی" با ارائه ۳۰ ایده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا پریسا سعادت روز شنبه در سالن اجتماعات کانون پویش الیگودرز اظهار کرد: در شرایطی که کشور با بحران کم آبی مواجه است برگزاری چنین استارتاپ هایی نقش مهمی در مدیریت منابع آبی موجود خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به نقش مهمی که بخش کشاورزی در تامین امنیت غذایی کشور دارد، آگاهی بخشی به کشاورزان می تواند علاوه بر مدیریت منابع آبی، باعث افزایش تولید شود.

سعادت بیان کرد: استارتاپ ها و فناوری های بخش کشاورزی از نظر موضوعی بسیار متنوع هستند و می توانند بخش های مختلف را پشتیبانی کنند که با پیگیری های لازم، ایده های برتر تا زمان تجاری سازی، در مرکز نوآوری دانشگاه مستقر و حمایت خواهند شد.

احمدرضا عارف رییس هیات امنای دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرستان نیز با بیان اینکه از۳۰ ایده ارائه شده به دبیرخانه دانشگاه، ۶ ایده به مرحله پایانی راه یافته است افزود: این واحد آموزشی یکی از پیشتازان عرصه ایده پردازی و برگزاری استارتاپ در استان و شهرستان الیگودرز است.

در این رویداد از صاحبان سه ایده برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha