۱۶۰ کیلومتر از جاده های آذربایجان‌غربی برف‌روبی شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: ۱۶۰ کیلومتر از جاده های استان در پی بارش های روز جمعه در نقاط مختلف به ویژه شهرستان های جنوبی استان برف روبی شد.

ایرج دست نشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه هم‌استانی‌ها هنگام سفر در مناطق برف گیر از زنجیر چرخ و لوازم زمستانی استفاده نکرده بودند، با تلاش های راهداران در نقاط مختلف برف گیر، ۳۰ خودرو در مسیرهای مختلف جنوب استان آزادسازی شد.

وی اضافه کرد: در عملیات برف روبی صورت گرفته در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ دستگاه خودرو سنگین مورد استفاده قرار گرفت و ۱۰۰ تن شن و ماسه استفاده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در این مدت با تلاش های صورت گرفته از انسداد مسیرهای مختلف جلوگیری شد.

دست نشان تاکید کرد: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شماره تلفن ۱۴۱ هستند و کاربران جاده ای می توانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده ها استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، روز جمعه در اکثر محورهای مواصلاتی جنوب آذربایجان غربی از جمله مهاباد، پیرانشهر، سردشت، تکاب و شاهین دژ شاهد بارش برف بودیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha