اذعان رسانه صهیونیست به توان عملیاتی مقاومت فلسطین در شهر غزه

تهران-ایرنا- پس از ۷۷ روز هیاهوی مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی درباره طرح نابودی مقاومت فلسطین در نوار غزه و تصرف این منطقه، یک رسانه صهیونیستی از تداوم عملیات نظامی مقاومت علیه اشغالگران در این منطقه و ضربات آن به ارتش اسراییل خبر داد.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» با اشاره به حملات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در نوار غزه، نوشت: با وجود کنترل میدانی نوار غزه، ارتش(رژیم صهیونیستی) همچنان با هسته های کوچکی از (مبارزان) حماس درگیر است.

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته، در دیدار با مقامات امنیتی و نظامی این رژیم، در پاسخ به این سئوال که چرا جنگ علیه غزه تاکنون بی نتیجه بوده است، نظامیان این رژیم را به صبوری توصیه کرد.

به گزارش ایرنا، باوجود گذشت بیش از دو ماه از عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار حدود ۲۰ هزار کودک، زن، سالمند و دیگر غیرنظامیان فلسطینی، تل آویو به هیچ کدام از اهدف اعلامی خود در این منطقه دست نیافته است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی و یورش وحشیانه صهیونیست ها به نوار غزه، رژیم صهیونیستی از بین بردن مقاومت فلسطین و آزادی اسرای خود را هدف عملیات زمینی در غزه اعلام کرده بود.

پیشتر، بسیاری از تحلیلگران و مقامات غربی به رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند که نابودی مقاومت فلسطین، هدفی دست نیافتنی است، زیرا تفکر مقاومت در قلب و جان مردم این منطقه ریشه دارد و از آن به آسانی دست نخواهند کشید.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز با اشاره به شکست کابینه «بنیامین نتانیاهو» در رسیدن به دو هدف نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست، پیش بینی کرد که در پایان جنگ علیه غزه، رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل استعفا کرده و مسئولیت شکست را می پذیرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنونبیش از ۲۰ هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۲ هزار نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha