تاکسی‌های فرسوده اردبیل با پرداخت تسهیلات نوسازی می‌شود

اردبیل- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از تصویب لایحه سپرده‌گذاری شهرداری نزد بانک ملی برای ارائه تسهیلات ویژه به رانندگان و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری (تاکسی‌های فرسوده) در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل، میرمحمد سیدهاشمی روز شنبه در این زمینه گفت: لایحه‌ای مبنی بر سپرده‌گذاری شهرداری نزد بانک ملی برای ارایه تسهیلات ویژه به رانندگان تاکسی‌های فرسوده از محل گردش سود آن، در نود و چهارمین نشست رسمی این شورا مطرح و با موافقت اعضا مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار دستگاه از ناوگان شهری فرسوده است، افزود: مجوز انتقال یک هزار میلیارد ریال از حساب مربوط به فروش املاک شهرداری برای تامین منابع ارایه این تسهیلات صادر و قرار شد که ملاک عمل، فرسودگی و مدل تاکسی‌ها باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: ۱۵ لایحه دیگر شهرداری نیز در این نشست ارایه و مصوب شد که از جمله آنها مجوز خرید برای تجهیز مرکز کنترل فرعی ترافیک مستقر در پلیس راهور و توافق با صاحبان ملک‌های واقع در محدوده طرح تعریض بود.

وی عنوان کرد: همچنین لایحه افتتاح حساب مشترکی به نام شهرداری اردبیل و شرکت اکو فناور راد به عنوان سرمایه‌گذار طرح هوشمندسازی پارک حاشیه‌ای در اردبیل نزد بانک شهر به منظور واریز درامد ناشی از آن توسط اعضا برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی برگشت داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha