۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبر: 85330802
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نجات قاچاقچی مواد مخدر از میان شعله های آتش در فارس

شیراز-ایرنا-در پی تعقیب و گریز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فسا در استان فارس و یک خودرو حامل مواد مخدر، این اتومبیل دچار آتش سوزی شد و در ادامه با تلاش ایثارگرایانه مامور پلیس راننده قاچاقچی که در خودرو محبوس شده بود از مرگ نجات یافت.

به گزارش ایرنا،به نقل از روابط عمومی پلیس فسا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان روز شنبه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی "داراب – فسا"، به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و دستور ایست می دهند که راننده بدون توجه، اقدام به فرار می کند.

این گزارش حاکیست ،پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده که عرصه را بر خود تنگ می دید، با ریختن بنزین بر روی صندلی عقب اقدام به آتش زدن خودرو می کند ولی به دلیل عجله و قفل شدن درها، خودش نمی تواند از خودرو خارج شود.

در این حین، یکی از افسران وظیفه شناس انتظامی که در تعقیب وی بود، با شجاعتی راننده را از خودرو و از دل آتش به بیرون کشیده و با خاموش کردن آتش با استفاده از کپسول اطفاء حریق باعث نجان جان این راننده می شود.

راننده خودرو و افسر انتظامی که از چند ناحیه به صورت جزئی دچار سوختگی شده بودند، با حضور عوامل اورژانس مورد مداوا قرار گرفته و هم اکنون در سلامت کامل به سر می برند.

در بازرسی مأموران انتظامی از این خودرو ۴۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص پرونده تشکیل و در دست پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha