آتش تقی‌پور: تئاتر گروه‌های اینفلوئنسری فرهنگ را تخریب می‌کند+فیلم

تهران- ایرنا- بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: مخرب‌ترین تئاترهایی که اجرا می‌شود تئاترهای اینفلونسرها است، یعنی فرهنگ را به طور کل تخریب می‌کند.

آتش تقی‌پور در گفت وگو با خبرنکار فرهنگی ایرنا درباره ورود اینفلوئنسرها به تئاتر و این که چه ضربه‌ای می‌تواند به این هنر بزند؟ اظهار داشت: اینفلوئنسرها تنها هدفشان پول است و به همین دلیل با ذوق عامه مردم بازی می کنند و در نهایت هم سطح این ذوق پایین می‌آید، اینها زحمتی نمی کشند و روی کاری که می کنند فکر ندارند.

وی افزود: مردم در نتیجه رونق فعالیت تئاتری این گروه ها دیگر نمی‌دانند چه چیزهایی باید ببینند و چه واکنشی نشان دهند و یا به چیزی بخندند. در چنین شرایطی باید دانشکده‌ها را جمع‌آوری کنند و ۶ ماه به آدم‌ها حقه‌بازی یاد بدهند تا بیایند تئاتر بازی کنند.

تقی‌پور همچنین درباره تاثیرات شروع عملیات اجرایی حریم هنری تئاتر شهر گفت: رونق تئاتر با درست کردن این گونه حریم های فیزکی درست نمی‌شود. ‌۵۰۰ متر پایین تر از تئاتر شهر . در مکان های دورتر گاهی تئاترهای آزادی اجرا می‌شود که مخرب حق فرهنگ است.

وی تاکید کرد: باید با مردم ارتباط برقرار کرد. اینها (گروه‌های اینفلوئنسری) که بهتر با مردم ارتباط برقرار می‌کنند خوب هم می‌فروشند و سر جایشان هم هستند.

بازیگر سریال «شب دهم» گفت: فرهنگ احتیاج به خرج و مخارج دارد. شما دانشگاه گذاشته‌اید پول دربیاورید؟ اگر تئاتر خوب و با ارزش بخواهیم کار کنیم زمان و مخارج بیشتری می خواهد. چطور ممکن است این پول را از مردم بگیریم؟ پس آن هم باید به تئاتر آزاد تبدیل شود مردم بیایند و بلیت هم خریداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha