افتتاح نمایشگاه پوشاک و منسوجات اقتصاد مقاومتی در یزد

یزد- ایرنا- نمایشگاه پوشاک و منسوجات اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر یزد روز شنبه در آیینی با حضور جمعی از مردم و مسئولان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه ۱۵ تولید کننده اصلی و فعال پوشاک استان یزد در قالب غرفه‌های مختلف شامل بخش کودک و البسه بانوان و آقایان نسبت عرضه انواع پوشاک و مسنوجات مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب اقدام کردند.

فرمانده بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد گفت: یکی از مهم ترین برنامه‌های بسیج سازندگی با همکاری بخش خصوصی، بازار یابی و فروش محصولات خوشه تولیدی است که با پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در سراسر استان ۴۷۰ کارگاه خیاطی در این راستا تجهیز شده است.

سرهنگ "علی اصغر سلمانی" در حاشیه اقتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه دائمی پوشاک و منسوجات شهید حاج حسن دانش همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در ساختمان بسیج سازندگی استان یزد دایر است.

وی بیان کرد: ایجاد فروشگاه و برپایی نمایشگاه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی در ۱۲ شهرستان استان جزو برنامه‌های مهم و محوری سپاه الغدیر با همکاری گروه‌های جهادی و علاقه‌مندان است که امسال بر حسب ضرورت انجام شده و این موضوع ادامه دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha