ظرفیت تخصصی رسانه‌ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب مورد توجه قرار گیرد

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان بر تبیین عملکرد نظام، انقلاب و دولت سیزدهم توسط مدیران استانی تاکید کرد و گفت: مدیران موظفند در حوزه فعالیت خود با استفاده از ظرفیت تخصصی رسانه‌ها از عملکرد دولت دفاع کرده و اقدامات انجام شده را به مردم معرفی کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شامگاه شنبه در نشست ستاد بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها بر مسئله تبیین اقدامات انقلاب تاکید کردند که نشان دهنده میزان اهمیت این مسئله است.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رییس جمهور به استان بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن سفر رییس جمهور به هرمزگان می‌توان با تبیین اقدامات ویژه این دولت به مردم و افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های توسعه‌ای، موج امید آفرینی در استان ایجاد کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: در این دولت کارهای بزرگی انجام شده که نیازمند تبیین و معرفی به مردم است و مدیران باید در حوزه فعالیت خود اقدامات انجام شده در این دولت را با توان تخصصی و رسانه‌ای به تصویر بکشند.

دوستی یادآورشد: در فرصت باقی‌مانده تا سفر رییس جمهور به استان، باید مصوبات نهایی شده و در قالب یک تصویر کلی که منافع استانی و ملی را تامین کند، دیده شود تا مانع از گسستگی طرح‌های پیشنهادی در این سفر شود.

وی ادامه داد: باید در تدوین نهایی مصوبات سفر از ظرفیت‌های مختلف از جمله صندوق توسعه ملی، معافیت‌ها، برنامه هفتم توسعه و برنامه بودجه سال آینده هم استفاده را برد و در طرح‌های پیشنهادی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha