۳ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85331311
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زن اسرائیلی خطاب به نظامی صهیونیست: تنها هنر شما کشتار است+فیلم

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی که در باتلاق غزه گرفتار شده و هر روز از سوی رزمندگان مقاومت شکار می شوند در داخل اراضی اشغالی نیز با خشم عمومی روبرو هستند.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، با اوج گیری نارضایتی و خشم جهانی از عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، دامنه این مساله به داخل سرزمین های اشغالیکشیده شده است.

در ویدئویی که به تازگی در رسانه ها منتشر شده، یک زن اسرائیلی را نشان می دهد که به شدت به یک نظامی صهیونیست از تیپ ویژه گولانی حمله برده و آن تیپ را در کشته شدن سه اسیر اسراییلی در غزه و نیز افراد بی گناه مقصر معرفی می کند.

این زن اسراییلی خطاب به نظامی مذکور گفت: همه کاری که شما (در غزه) انجام دادید، فقط کشتن، کشتن و کشتن بوده است.

نظامی صهیونیست در واکنش به اعتراض این زن می گوید، شرم نمی کنی، من بسیاری از رفقایم را از دست داده ام.

در جریان این مشاجره شدید، زن اسرائیلی بر موضع خود پافشار می کند.

این درحالی است که شب گذشته دوباره خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو و زیر بارش باران برای تبادل اسرا با حماس تظاهرات کردند.

صهیونیست‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی و بی ‌توجهی مقامات این رژیم نسبت به جان اسرا اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان خواستار اقدام فوری کابینه صهیونیستی برای بازگرداندن اسرا از غزه شدند.

این در حالی است که سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام عصر شنبه اعلام کرد که «به دنبال بمباران کور غزه توسط بمب افکن های رژیم صهیونیستی، ارتباط با مجموعه‌ مسئول نگهداری پنج اسیر صهیونیست را از دست دادیم».

حماس اعلام کرده که شرط آزادی اسرا توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون بیش از ۲۰ هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۵۳ هزار نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha