۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85331638
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سارقان زورگیر در زنجان کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند

زنجان – ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ۲ سارق زورگیر در پی یک فقره زورگیری و سرقت خودرو و اموال شاکی در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز یکشنبه در تشریح این خبر، افزود: در پی دریافت گزارش حضوری مبنی بر سرقت خودرو سواری و اموال شخصی یک نفر راننده در محور زنجان – تبریز مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه "قره بوته" قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران مشخص شده ۲ نفر سارق حرفه ای با شگرد انسداد مسیر عبور خودرو سواری پژو، راننده را با تهدید قمه متوقف کرده و با بستن دست و پای او، خودرو و اموالش را به سرقت برده اند.

سرهنگ مرسلی تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی هویت هر ۲ سارق احراز شد و سارقان طی عملیاتی ضربتی در کمتر از ۶ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه منکر بزه انتسابی بودند اما با ارائه مستندات موجود از سوی ماموران و مواجهه حضوری با شاکی نسبت به بزه ارتکابی اعتراف کردند که با راهنمایی آنها خودرو و اموال سرقتی نیز کشف و به شاکی مسترد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند قطعا با برخوردهای قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کشف ۱۸ فقره سرقت در خدابنده با اجرای طرح امنیت محله محور

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: ۱۸ فقره سرقت با اجرای طرح امنیت محله محور (زاجرات) در این شهرستان کشف و ۱۴ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی با بیان این مطلب، افزود: طرح امنیت محله محور (زاجرات) به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان با انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۱۴ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت معابر عمومی، ۲ فقره سرقت مغازه، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو پراید مسروقه از نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی ۱۴ نفر متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


دستگیری سارقین احشام
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از دستگیری ۲ سارق احشام حین سرقت و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران گشت یگان امداد در حین گشت زنی در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی ۲ سارق احشام را حین سرقت دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل شد و سارقین به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha