۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85331712
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اهالی روستای «خیرآباد» تایباد تیم ورزشی خود را عازم رقابت‌های کشوری کردند

مشهد-ایرنا- سرپرست هیات ورزش جانبازان و توانیابان تایباد گفت: اهالی روستای «خیرآباد» این شهرستان با حمایت‌های مالی از تیم والیبال نشسته خود، زمینه حضور این تیم را در رقابت‌های کشوری فراهم و این تیم را عازم رقابت‌های کشوری کردند.

محمد ابراهیم امیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان ۲ تیم والیبال نشسته دارد که یکی زیر نظر هیات و دیگری را اهالی روستای خیرآباد حمایت های مالی می کنند.

وی ادامه داد: هر کدام از این تیم ها برای حضور در هر مرحله از مسابقات کشوری حدود ۲ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد که بیشتر هزینه تیم والیبال نشسته خیرآباد را اهالی این روستا برعهده گرفته اند.

سرپرست هیات ورزش و جانبازان و توانیابان تایباد تصریح کرد: تیم خیرآباد تایباد با حمایت های انجام شده موفق شد از مرحله گروهی رقابت های کشوری صعود کند و اکنون در شهرستان بهشهر مازندران در مرحله نیمه نهایی مسابقات حضور دارد.

امیری با انتقاد از شرکت های صنعتی شهرستان تایباد عنوان کرد: این شهرستان با وجود گمرک، معدن و حتی شهرداری توانمند، ظرفیت های اقتصادی فراوانی دارد اما این نهاد ها کوچکترین حمایتی از تیم های ورزشی نمی کنند.

وی والیبال نشسته را یکی از پر افتخارترین رشته های ورزشی ایران در جهان دانست و بیان کرد: حمایت از این تیم ها می تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشد که تاکنون مسوولان مربوطه هیچ توجهی به آن نداشته اند.

سرپرست هیات ورزش و جانبازان و توانیابان تایباد عنوان کرد: تیم خیرآباد تایباد بهمن ماه امسال در مرحله نهایی حضور خواهد داشت و در صورت حضور در جمع ۲ تیم برتر، به لیگ برتر مسابقات والیبال نشسته کشور راه پیدا می کند.

شهرستان تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و در مرز ایران و افغانستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha