۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85331775
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خودروهای قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در سرخه متوقف شدند

سمنان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سه دستگاه خودرو به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان سرخه شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی روز یکشنبه در تکمیل جزئیات این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ممنوعه، ماموران یگان امداد سرخه حین گشت‌زنی در محور اصلی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون فوتون کشنده حامل چند دستگاه خودرو مشکوک شدند.

وی افزود: پلیس با دقت نظر و بررسی مدارک راننده متوجه شد ۲ دستگاه خودروی پیکاپ وانت مشکی رنگ و یک دستگاه خودروی سواری شاسی با برند ونوسیا، فاقد مدارک قانونی و گمرکی هستند.

سرهنگ میراحمدی از تحویل خودروهای قاچاق به اداره اموال تملیکی شهرستان سمنان خبر داد و اضافه کرد: ارزش وسایل نقلیه کشف شده برابر نظر کارشناسان ۷۰ میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل راننده به مراجع ذیصلاح، خاطرنشان کرد: مبارزه جدی و بی امان با پدیده قاچاق از اولویت های اصلی پلیس استان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

خودروهای قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در سرخه متوقف شدند

شناسایی سارق ۳۰ میلیارد ریال طلا در دامغان

فرمانده انتظامی استان سمنان نیز گفت: در پی سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات از چند منزل مسکونی در شهرستان دامغان، از همان لحظات ابتدایی وقوع سرقت ها، تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی افزود : در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد سرقت توسط یک سارق حرفه ای غیربومی صورت گرفته که بلافاصله بعد از سرقت به مکانی نامعلوم متواری شد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی، با اقدامات هوشمندانه و فنی، خودروی سارق را شناسایی کردند، ادامه داد: در مراحل بعدی مشخص شد متهم، اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان البرز است که ماموران نسبت به شناسایی و تعقیب و مراقبت نامحسوس وی اقدام و طی یک عملیات غافلگیرانه، سارق را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های پلیس، به چندین فقره سرقت طلا و جواهرات و پول و ارز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در دامغان، اعتراف کرد و مدعی شد با اموال سرقتی معاملات خودرو انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع ذیصلاح اشاره و به خانواده ها توصیه کرد: از نگهداری اشیاء قیمتی و طلا و جواهرات در منزل خودداری کنند و بهترین راه در این زمینه، استفاده از صندوق امانات بانک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha