خدمت رسانی به بیش از ۲ هزار نیازمند در پایتخت
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از خدمت رسانی به ۲ هزار و ۱۰۵ نیازمند غیر تهرانی در قالب کمک مالی، تغذیه و اسکان موقت در پایتخت خبر داد و گفت: این خدمات امسال به این افراد ارائه شده است.

به گزارش ایرنا از سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر روز یکشنبه اظهار کرد: این خدمت رسانی از سوی مددکاران ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی ارائه شده که بخشی از این افراد به دلایل مختلف پس از سفر به تهران با مشکل مالی مواجه شده بودند که بلیط بازگشت به شهرهای مقصد برای آنها تهیه شد.

وی افزود: این خدمات با همکاری خیران و تعاونی‌های مسافربری صورت گرفته و فراهم آوردن تغذیه و جای اسکان برای برخی از آنها نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: از این تعداد، یک هزار و ۵۵۹ نفر مرد و ۵۴۶ نفر را زنان تشکیل دادند و در این بازه زمانی ۴۶ خانواده بی سرپناه نیز با همکاری خیران مورد ساماندهی قرار گرفتند.

خدمت رسانی به بیش از ۲ هزار نیازمند در پایتخت

میوه را ۴۳ درصد ارزان تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره بار بخرید

در هفته پایانی آذر، میوه ۴۳ درصد ارزان تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره بار پایتخت عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ انواع میوه ۴۳ درصد و سبزیجات ۳۰ درصد ارزان تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه ‌شد.

بر اساس این گزارش، حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۲ درصد ارزان تر به فروش ‌رسید.

در میادین و بازارهای میوه و تره بار موادپروتئینی ۵۴ درصد، غلات ۱۹ درصد، مرغ ۱۹ درصد، تخم مرغ هشت درصد، قند ۱۳ درصد و شکر ۱۴ درصد ارزان‌تر است.

خدمت رسانی به بیش از ۲ هزار نیازمند در پایتخت

۳۰ هزار پیاز گل لاله در میادین، بوستان ها و معابر شمال تهران کاشته شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه گفت: با کاشت بیش از ۳۰ هزار پیاز گل لاله در میادین ونک و محسنی، پارک‌های ملت و شریعتی، پیاده راه خیابان ولیعصر(عج) و معابر این منطقه، در بهار ۱۴۰۳ شهروندان شاهد بازگشایی لاله‌ها در این مکان‌ها هستند.

حسین سیگارودی گفت: بهره گیری از انواع گل‌های فصلی، ضمن تاثیرگذاری بر زیبایی بصری شهر و افزایش روحیه شهروندان، فضای چشم نوازی را در این معابر مهم فراهم خواهد کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه، لاله را گلی زیبا برشمرد و اظهار کرد: درصورتی که پیاز این گیاه پس از اتمام زمان گلدهی از زمین بیرون آورده و در محل مناسب نگهداری شود تا سه سال مجددا قابل کاشت و استفاده خواهد بود.

سیگارودی افزود: این لاله ها در رنگ‌های متنوع کاشته شده و در اوایل بهار سال آینده به مرحله گلدهی خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha