دور برگشت رقابت های هندبال  دسته یک مردان در لارستان فارس آغاز شد
آرشیوی

شیراز-  ایرنا-  دور برگشت  رقابت های هندبال  لیگ دسته یک مردان در گروه الف به میزبانی باشگاه شهید چمران لارستان فارس آغاز شد.

رئیس هیات هندبال استان فارس یکشنبه درمصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت:‌ رقابت های لیگ دسته یک در ۲ گروه ۶ تیمی برگزار می شود.

رضا غلامشاهی ادامه داد:‌ دراین گروه ۶ تیم حضور دارند و به صورت دوره ای باهم بازی خواهند کرد و در پایان مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم جواز حضور در مرحله نیمه هایی را کسب خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در گروه الف تیم های شهید چمران و شهرزاد لارستان، رعد پدافند البرز، هیات هندبال گرگان، کردستان و نفت امیدیه شرکت دارند و تیم شهرک برف فروشان شیراز هم در گروه ب این رقابت ها حضور دارد.

غلامشاهی گفت:‌ دردور رفت تیم شهید چمران لارستان با هشت امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و شانس زیادی دارد که در دور برگشت هم بتواند این برتری را حفظ کند و به عنوان یکی از تیم های برتر این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کندٰ همچنین در این گروه تیم شهرزاد لارستان با هفت امتیاز دوم است و این تیم هم شانس صعود به مرحله بعد را دارد تا فارس ۲ نماینده در مرحله نیمه نهایی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، رقابت های لیگ دسته یک هندبال مردان کشور در 2گروه برگزار می شود و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد و در پایان این مرحله هم که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود 2 تیم برترجواز صعود به لیگ برتر کسب خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha