بازگشایی پیست دیزین در گرو بارش برف مناسب است

کرج - ایرنا - رییس هیات اسکی البرز با اشاره به اینکه هیچ کدام از پیست‌‎های اسکی کشور تاکنون بازگشایی نشده اند، گفت: بارش برف در پیست بین المللی دیزین کرج ناکافی بوده و این پیست آماده بازگشایی نیست.

سید مجتبی صید روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: بازگشایی پیست بین المللی دیزین نیاز به بارش حدود یک متر برف داشته که تاکنون بارش این میزان برف را در پیست شاهد نبودیم.

رییس هیات اسکی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به استاندارد سازی پیست بین المللی دیزین اشاره کرد و گفت: این پیست زمستان سال گذشته تنها یکماه بازگشایی شد که پس از آن به دلیل پایان یافتن مدت زمان استاندارد، تعطیل شد.

صید افزود: امسال به همت بخش خصوصی روند استاندارد سازی و بهسازی این پیست انجام شدهو کار نیز به خوبی در حال پیش رفتن است.

وی با بیان اینکه با انجام استانداردهای مد نظر سازمان ملی استاندارد، این امیدواری وجود دارد که شاهد بازگشایی پیست بین المللی دیزین باشیم، اظهار کرد: امیدواریم که پس از بارش های مناسب و استانداردسازی امکانات در آینده نزدیک این پیست فعال شود.

پیست دیزین با ارتفاع بین ۲ هزار و ۶۵۰متر تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا، واقع در فاصله ۷۰ کیلومتری شمال کرج دارای سه تله کابین ، ۲ خط تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است.

در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل ، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha