تولید فناوری‌های مشترک ایران و روسیه، تحریم‌های بین‌المللی را خنثی می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تولید فناوری‌های مشترک ایران و روسیه به ویژه در حوزه مدیریت بحران و مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی، تحریم‌های بین‌المللی را خنثی می‌کند.

به گزارش ایرنا، محمدحسن نامی روز یکشنبه در حاشیه دیدار با «آلکسی سیرکو» معاون وزیر شرایط اضطراری فدراسیون روسیه در جمع خبرنگاران افزود: سازمان مدیریت بحران و وزارت شرایط اضطراری روسیه، با تبادل تجربیات علمی و عملی در این حوزه برای کمک به یکدیگر در شرایط حوادث طبیعی می‌توانند گام بزرگی در کاهش اثرات بلایای طبیعی بردارند.

وی یادآورشد: جمهوری اسلامی ایران علاقه مند به برگزاری مانورهای مشترک با روسیه و کشورهای اوراسیا و قفقاز در تمامی زمینه‌های امداد رسانی و پیشگیری از حوادث طبیعی است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر انتقال فنآوری های نوین در زمینه تجهیزات پیشگیری از حوادث طبیعی، تاکید کرد: همکاری ۲ کشور در زمینه انتقال دانش و تولید مشترک فن آوری های جدید می‌تواند در برابر خنثی سازی تحریم‌های بین المللی برای هر دو کشور مؤثر باشد.

تولید فناوری‌های مشترک ایران و روسیه، تحریم‌های بین‌المللی را خنثی می‌کند


روسیه خواستار ارتباط بیشتر با ایران در حوزه مدیریت بحران است

معاون وزیر شرایط اضطراری روسیه از آمادگی این کشور برای تبادل دانشجو و همکاری علمی خبر داد و گفت: روسیه خواستار ارتباط بیشتر با ایران در حوزه مدیریت بحران است.

"آلکسی سیرکو" نیز در حاشیه این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران و شرکت در نمایشگاه «دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲» اظهار کرد: ارزیابی ما از روابط ۲ کشور مثبت و رو به پیشرفت است.

وی یادآورشد: روسیه خواستار برقراری ارتباط بیشتر در زمینه مدیریت شرایط اضطراری و بحران حوادث طبیعی است و در حوزه تبادل علمی آماده اعزام کارشناسان و تبادل تجربیات ۲ کشور هستیم.

سیرکو افزود: بلایای طبیعی در چند سال اخیر رو به افزایش بوده و این موضوع، دلیل بر اقدامات پیشگیرانه و همکاری های بیشتر در زمینه مدیریت بحران خواهد بود.

معاون وزیر شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد: روسیه آماده همکاری در خصوص تبادل دانشجو و همکاری علمی در زمینه تولید مشترک تجهیزات پیشگیری و مدیریت بحران و همچنین به اشتراک گزاری تجربیات خود در این زمینه با جمهوری اسلامی ایران است.

تولید فناوری‌های مشترک ایران و روسیه، تحریم‌های بین‌المللی را خنثی می‌کند


کشور روسیه در نمایشگاه ایران قوی ۱۴۰۲ حضور دارد و به معرفی و نمایش توانمندی های خود در قالب این نمایشگاه که از چهار تا ۶ دی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود، خواهد پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha