۳ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85332111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نام‌نویسی دوره آموزش خبرنگاری در بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از آغاز نام نویسی دوره آموزش خبرنگاری به‌صورت کارگاهی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "وحید حیدری" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با همکاری دفتر مطالعات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره آموزشی خبرنگاری به‌صورت کارگاهی برگزار می‌کند.

وی افزود: این کارگاه در موضوع‌های مختلف و با حضور اساتید جداگانه طی هشت جلسه و در بازده زمانی یک ماهه در روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: خبرنویسی ( علی قمشی) در تاریخ ۷ و ۸ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶، تکنیک مصاحبه ( مهدی توکلیان) ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶، گزارش نویسی (استاد مهدی توکلیان) ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶، شیوه نگارش در مطبوعات ( مهدی صالحی) ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ و روابط عمومی (مصطفی آجرلو) ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه ۸ الی ۱۶ از بخش‌های این دوره‌ آموزشی است.

حیدری عنوان کرد: شرایط شرکت در دوره دارای محدودیت ثبت‌نام می‌باشد و اولویت با خبرنگاران رسانه‌های دارای مجوز است.

وی بیان کرد: به شرکت‌کنندگان در کارگاه به شرط حضور و کسب نمره قبولی در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/mzScbFV نسبت به ثبت‌نام در دوره اقدام کنند.

حیدری گفت: علاقه‌مندان جهت هرگونه پاسخگویی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۳۳۲۸۰۷۵ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha