والیبال پاس گرگان با پیروزی مقابل طبیعت به تعطیلات نیم فصل رفت + فیلم

گرگان- ایرنا- تیم والیبال پاس گرگان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور، عصر امروز یکشنبه مقابل طبیعت اسلامشهر تهران به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا در این مسابقه که در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به قضاوت «مرتضی اکرمی» به عنوان داور اول و «مهدی نویدی» به عنوان داور دوم با حضور «محمدعلی امیدی» به عنوان نماینده سازمان لیگ و «محمدحسن خوشدل» به عنوان ناظر فنی و داوری در حضور هزار تماشاگر برگزار شد، تیم پاس در سه دست متوالی میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

«عیسی سنگدوبینی» سرمربی تیم پاس در ترکیب نخستین تیم خود، هادی شورکابی، سلیم چپرلی، متین احمدی، محسن دلاوری، سجاد سیفی‌نیا (کاپیتان) و شایان شاهسوند را به همراه حسین حاجی‌کلاته به عنوان لیبرو را قرار داد.

شاگردان «ابراهیم وادی» هم این مسابقه را با ترکیب اولیه، مهدی رضایی، اسماعیل مسافر، محراب ملکی، رامین خانی (کاپیتان)، سهند الله‌وردیان و علی رمضانی در کنار ابوالفضل قلی‌پور وارد زمین شدند.

بازیکنان تیم پاس گرگان در دست اول در یک‌ بازی فشرده با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا با یک آبشار خود را یک گام به پیروزی نهایی نزدیک‌تر کنند.

در دست دوم بازیکنان تیم پاس در حالی که در امتیاز ۲۴ بر ۲۰ از حریف خود پیش بودند، اما سه سرویس متوالی تیم طبیعت، برای آنان احساس خطر ایجاد کرد که در نهایت با ضربه آبشار سلیم چپرلی، امتیاز ۲۵ بر ۲۳ برای تیم پاس به ثبت رسید.

دست سوم این مسابقه باز هم با تلاش بازیکنان ۲ تیم پابه‌پای پیش رفت که در نهایت شاگردان سنگدوبینی با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند.

تیم پاس گرگان در پایان نیم فصل دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان با انجام ۱۳ بازی و ثبت هشت برد و پنج باخت، مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۱ رساند و در مکان چهارم قرار گرفت.

از نکات قابل توجه تیم پاس می‌توان به کسب ۶ برد در ۶ بازی داخل خانه این تیم اشاره کرد.

این تیم در آغاز دور برگشت این رقابت‌ها روز چهارشنبه هفته آینده ۱۳ دی ماه در مشهد به مصاف تیم نیان الکترونیک این شهر خواهد رفت.

مسابقه رفت ۲ تیم، ۳۰ مهر ماه همزمان با آغاز این فصل رقابت‌های لیگ برتر، در گرگان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم پاس به پایان رسیده بود.

تیم طبیعت اسلامشهر هم در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال پس از ۱۳ بازی و ثبت هفت برد و ۶ باخت و مجموع ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

طبیعتی‌ها ۱۳ دی ماه، در هفته نخست دور برگشت میزبان مس رفسنجان خواهند بود که نتیجه مسابقه دور رفت با نتیجه سه بر ۲ به سود مسی‌ها به پایان رسیده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha