مشارکت در انتخابات ضامن پیشرفت و تعالی نظام است 

سبزوار- ایرنا- فرماندار "شِشتَمَد" از توابع استان خراسان رضوی گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی پیش روی کشور است و مشارکت پرشور مردم پای صندوق های رای ضامن پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حسین ایثارگر عصر یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: دشمن همچون دوره های گذشته تلاش دارد با بزرگنمایی مشکلات از طریق فضای مجازی مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد کند، لذا انتظار می رود همه مسوولان برای خنثی کردن توطئه دشمن تلاش کرده و علاوه بر پیگیری طرح های زیرساختی، اجرای طرح های زودباده را شتاب دهند.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان ششتمد اندیشیده شده و در این راستا ضرورت دارد تمامی دستگاهای اجرایی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری داشته باشند.

دستگاه‌های اجرایی اقدامات و عملکرد خود را بیان کنند

فرماندار ششتمد گفت: دستگاه‌های اجرایی در راستای امیدآفرینی، گزارش اقدامات و عملکرد خود را در دیدار با مردم و نیز از طریق رسانه ها بیان کنند.

ایثارگر افزود: نهادهای اداری شهرستان، باید حوزه روابط عمومی خود را فعالتر کنند و با انعکاس فعالیت های صورت گرفته خود، امید را به جامعه تزریق کنند.

وی اظهار داشت: در شهرستان تازه تاسیس ششتمد، اقدمات مناسبی در بخش های اشتغال، حمایت از تعاونی ها و ایجاد زیرساخت های سرمایه گذاری صورت گرفته است که باید مردم از این عملکردها و اقدامات آگاه شوند.

ایثارگر افزود: عدالت محوری، مدیریت میدانی و کار جهادی از ویژگی های دولت سیزدهم است اما با این وجود اطلاع‌رسانی مناسبی از اقدامات و عملکرد دولت صورت نگرفته است.

نشست شورای اداری شهرستان ششتمد مزین به نام شهید "حسین حمزه" بود که پس از ماهها حضور مخلصانه در جبهه های جنگ، سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و در جریان عملیات کربلای پنج بر اثر اصابت گلوله به سرش به فیض شهادت رسید.

مشارکت در انتخابات ضامن پیشرفت و تعالی نظام است 

در این مراسم از مادر این شهید والامقام نیز قدردانی شد.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha