۳ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰
کد خبر: 85332185
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

شانزدهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف در اراک گشایش یافت

اراک - ایرنا - شانزدهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف و تابلو فرش عصر یکشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت‌گو با ایرنا، گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن اصلی این نمایشگاه برپا شده است.

«مهدی رمضانی » افزود: شانزدهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف و تابلوفرش کشور با حضور ۵۰ شرکت کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، چهار محال بختیاری،اصفهان،تهران ،گلستان،کردستان،قم و مرکزی برپا شده است.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه شامل برترین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان فرش دستباف و تابلو فرش و برندهای معتبر کشوری و جهانی هستند و مدیران و مسئولان مرکز ملی فرش ایران، روسای اتحادیه‌های تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی اظهار کرد:این رویداد با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت تامین نیاز مردم شریف استان به دستبافته های هنر ایرانی با کیفیت عالی، قیمت مناسب و فراهم کردن زمینه جهت مبادلات اقتصادی برگزار شده است.

شانزدهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف از یکشنبه سوم تا جمعه هشتم دی ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha