۳ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 85332263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدردانی از رئیس سازمان ثبت احوال کشور

۳ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبر: 85332263
قدردانی از رئیس سازمان ثبت احوال کشور

تهران - ایرنا - همزمان با سالروز ملی ثبت احوال، از «هاشم کارگر» رئیس این سازمان به دلیل تحول در پاسخگویی به مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مردمی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سوم دی ماه همزمان با روز ملی ثبت احوال، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری میزبان احمد وحیدی وزیر کشور بود که برای چندمین بار جهت پاسخگویی مستقیم به مردم حاضر شده بود.

در این دیدار که مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزارت کشور، افشار دارابی رئیس مرکز روابط عمومی، پدرام مدیرکل حوزه وزارتی و دیگر مدیران وزارتخانه از جمله هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی دولت از خدمات و تلاش‌های رئیس و مدیران سازمان ثبت احوال قدردانی کرد و بیان داشت: پیرو بازدید میدانی که اخیراً از این سازمان داشتیم، متوجه شدیم عملکرد شایسته‌ای در حوزه مردمی صورت می‌گیرد و تحول خوبی در دولت سیزدهم در پاسخگویی به مطالبات مردم در این سازمان صورت گرفته است.

در حاشیه پاسخگویی وزیر کشور به تماس‌های مردمی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اهدای لوحی از هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال کشور تجلیل کرد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی با اهدا لوح یادبود در حضور وزیر کشور به رییس سازمان ثبت و احوال، از همکاری ومشارکت این سازمان با مرکز  ارتباطات مردمی و ستاد پردازش نامه های مردمی تقدیمی به رییس جمهور  در سفرهای استانی قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha