۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبر: 85332506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ واحد تولیدی راکد در یزد به چرخه فعالیت بازگشتند

یزد- ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: ۱۱ واحد اقتصادی راکد با اختصاص ۱۰۶ میلیارد ریال، مورد حمایت مالی صندوق قرار گرفتند و به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

"سید عباس امامی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله نخست نهضت احیای واحدهای اقتصادی، ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع تبصره ۱۸ به صندوق استان اختصاص یافت که موجب بازگشت واحدهای یاد شده به چرخه تولید شدند.

وی اظهار کرد: ۱۹ واحد هم به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال مصوب شده و در حال تکمیل پرونده و اخذ ضمانت است و مابقی طرح ها در دست بررسی می باشد.

۱۱ واحد تولیدی راکد در یزد به چرخه فعالیت بازگشتند

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور است و حمایت مالی از این واحدها توسط صندوق کارآفرینی امید انجام می گیرد.

مدیر صندوق استان یزد گفت: با توجه به تعداد طرح های شناسایی و معرفی شده از شورای برنامه ریزی استان، در صورت تخصیص اعتبار جدید، امکان حمایت بیشتر از واحدهای اقتصادی فراهم و اشتغال بالاتری ایجاد می گردد.

امامی درخصوص عملکرد سال جاری صندوق کارآفرینی امید استان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۵ فقره تسهیلات با اعتباری معادل ۹۳۴ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده که از این تعداد ۴۰۷ فقره به مبلغ ۸۹۰ میلیارد ریال در زمینه اشتغال و ۱۰۸ فقره به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات ضروری بوده است.

هم اکنون در ۱۰ شهرستان استان یزد صندوق کارآفرینی امید با ۲۶ نیرو در حال ارائه خدمات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha