رضایت شهروندان، مبنای طرح شهید رجایی در یزد است

یزد- ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با تاکید براینکه رضایت شهروندان از عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی امری مهم در ارزیابی فعالیت‌های آنان در جشنواره شهید رجایی است، ایجاد رضایتمندی را از اهداف تحولی سند "یزدِ نوین" عنوان کرد.

به گزارش روز دوشنبه دریافتی از دبیرخانه مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، "مجید دهقانی زاده" در نشست بررسی گزارش اقدامات محورهای ۱۵ گانه برنامه تحولی یزدِ نوین بر نقش بخش خصوصی در کنار بخش دولتی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان اشاره کرد و افزود: اهمیت بخش خصوصی در این بوده که از روندهای عادی و روزمره به دور است و می‌تواند به بخش دولتی در این زمینه نیز کمک کند.

وی با بیان اینکه روزمره‌گی یکی از مهم‌ترین چالش‌های توسعه استان یزد است، سند تحولی یزدِ نوین را مسیری تازه و جدید در فرآیندهای تحولی و توسعه‌ای استان دانست و گفت: مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان امیدواری تازه‌ای را در استان در جهت برنامه‌های تحولی و توسعه ایجاد کرده است.

دهقانی‌زاده افزود: در همین راستا مدیریت ارشد استان نیز تأکید دارد فرآیندهای تحولی و توسعه‌ای ذیل این مرکز تعریف شوند.

در این نشست که با حضور تیم کنترل و پایش پروژه‌های تحولی یزدِ نوین برگزار شد، گزارش پیشرفت گزارش کار و اقدامات محورهای ۱۵ گانه این سند و نیز وضعیت پروژه‌های اولویت دار هر محور بررسی شد.

وضعیت و پیشرفت کار پروژه‌های تحولی یزدِ نوین به صورت برخط توسط مسئولین ارشد استان قابل رصد است و نشست تحلیل و بررسی آن‌ها بصورت هفتگی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار می‌شود.

طرح ابتکاری یزد نوین که از سوی استاندار ارائه شده توسعه استان در ۱۵ محور برای ۲۵ سال اینده را پیش بینی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha