جشنواره سراسری "اتا" در یزد برگزار شد

۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85332736
جشنواره سراسری "اتا" در یزد برگزار شد

یزد- ایرنا جشنواره کشوری اتا (اشتراک‌گذاری تجربیات ارزشمند اجتماعی) روز دوشنبه با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور با همکاری معاونت آموزش وزارت بهداشت در سالن باقرالعلوم یزد برگزار شد.

دبیر علمی جشنواره در حاشیه برگزاری این مراسم به ایرنا گفت: این جشنواره با رویکرد همکاری‌های درون بخشی، بین بخشی و مشارکت‌های مردمی با تمرکز بر عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و بیماری‌های غیرواگیر برگزار شد.

دکتر "محمد حسن لطفی" با اشاره به ارسال ۴۱۸ اثر به دبیرخانه جشنواره افزود: از این تعداد ۱۴۵ اثر به صورت پوستر و ۱۶ اثر هم به صورت سخنرانی کلیدی در جشنواره ارائه شد.

وی اضافه کرد: بیماری‌های غیرواگیر و عوامل خطر مرتبط با تاکید بر دیابت، سرطان و پرفشاری خون و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت از محورهای این جشنواره یک روزه بود که در ۴ نشست تخصصی با سخنرانی اساتید و پژوهشگران برتر برگزار می‌شود.

دبیر علمی جشنواره اتا اظهار داشت: نهادینه شدن پاسخگویی اجتماعی، تغییر نگاه دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی، افزایش نوآوری و خلاقیت در خدمت رسانی، تاثیرگذاری و اثربخشی پژوهش‌ها و فناوری و تبیین ضرورت کار داوطلبانه در حوزه سلامت از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لطفی گفت: قرار است تجربیات و پژوهش‌های برگزیده جشنواره کشوری اتا (اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند اجتماعی) برای اجرا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارسال شود.

جشنواره سراسری "اتا" در یزد برگزار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha