استاندار تهران از چند واحد تولیدی و کشاورزی ورامین بازدید کرد

ورامین - ایرنا - علیرضا فخاری استاندار تهران روز دوشنبه با سفر به شهرستان ورامین از چند واحد صنعتی، کشاورزی و تولیدی این شهرستان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، استاندار تهران به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار، معاون بهبود تولیدات دامی و سایر مسئولان در راستای دوشنبه های صنعتی از مجموعه کشت صنعت ظفر واقع در روستای حسن آباد شهرستان ورامین بازدید کرد.

این مجموعه داراین یک واحد ۱۱۰هزار مترمربعی پرورش گاو شیری است که اولین واحد انتخابی ازسوی مرکز اصلاح نژاد کشور جهت اجرای طرح دو منظوره شیری و گوشتی در استان تهران با یکهزار راس گاو مونت بیلیارد و مولد و تولید ۱۳۰ تن گوشت و هشت هزار و ۲۰۰ شیر است. در این بازدید

مشکل این واحد تولیدی درحوزه امور آب مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه تولید سالامون آرکا چرم مهاجر در شهرک صنعتی چرمشهر شهرستان ورامین با حضور استاندار تهران و هیات همران آغاز شد.

استاندار تهران از واحدهای تولیدی و کشاورزی ورامین بازدید کرد

فخاری از کارخانه کاتالیست ایرانیان در شهرک صنعتی سلاریه شهرستان ورامین بازدید کرد ودر جریان مسائل این واحد تولیدی قرار گرفت و کارخانه رنگرزی پارچه پارسیان الوان در نیز این شهرک صنعتی به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه سفر استاندار تهران به ورامین، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست علیرضا فخاری در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.

ورامین چهار ‌شهرک صنعتی چرمشهر ، خیرآباد ، ملاآقایی و سالاریه دارد که کارگران زحمتکش ورامینی در آن مشغول هستند، این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد بوده و با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha