۷۲ گروه، راهداری زمستانی در جاده های خراسان رضوی را بر عهده دارند

مشهد- ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۷۲ گروه راهداری با بهره‌گیری از ۵۹۳ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در راستای تأمین ایمنی تردد در ایام زمستان در جاده های استان مستقر شده اند.

علیرضا خجسته روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: در راستای اجرای عملیات راهداری زمستانی ۷۳۳ نیروی راهداری از ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جاده‌های استان مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به آمادگی کامل گروه‌های راهداری برای بازگشایی و تردد ایمن در جاده‌های استان گفت: این گروهها مجهز به ماشین‌آلات و تجهیزات مناسب هستند و در صورت وقوع هرگونه مشکل در جاده‌ها، بلافاصله آن را برطرف‌ می کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: امسال با پیگیری های به عمل آمده هشت دستگاه لودر و هشت دستگاه شن و نمک پاش و چهار دستگاه بیل برف‌روب به منظور تقویت ناوگان ماشین آلات و عملیات زمستانی خریداری شده و سه دستگاه لودر نیز در دست اجرای مناقصه است.

۷۲ گروه، راهداری زمستانی در جاده های خراسان رضوی را بر عهده دارند

خجسته از رانندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل در جاده‌های استان، مراتب را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha