۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85333041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره فرهنگی هنری "امید فردا" در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری "امید فردا" با هدف ایجاد رقابت بین دانش آموزان، از امروز در مدارس استان کردستان آغاز شد و تا ۱۵ بهمن ادامه دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری "امید فردا" فرصتی برای رقابت سالم و هم‌گرایی میان دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

عزت الله طیبی راد افزود: دانش‌آموزان با شرکت در رشته‌های متنوع و مختلف فرهنگی هنری در بخش‌های هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم، رسانه و فضای مجازی، آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، هنرهای دستی و تجسمی می‌توانند به شکوفایی استعداد خود کمک کنند.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه "نورینو" در رشته مورد نظر خود ثبت نام کنند تا براساس جدول زمان‌بندی در مسابقه مورد نظر شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: این رقابت در مدارس استان کردستان آغاز شده و دانش‌آموزان برتر پس از طی مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای و استانی، براساس سهمیه تعیین شده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی یادآور شد: سال گذشته دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در کشور خوش درخشیدند و موفقیت‌های خوبی کسب کردند.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha