مدیران با خدمت به مردم پایبندی خود به آرمان های شهدا را نشان دهند

آستارا - ایرنا - استاندار گیلان گفت: ما مسئولان و مدیران اجرایی باید با خدمت صادقانه به مردم پایبندی و پاسداشت آرمان های والای شهدا را نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی عصر روز دوشنبه در حاشیه بازدید یک روزه که به شهرستان آستارا داشت، به دیدار خانواده شهید "اباذر سالدار" رفت و اظهارداشت: امروز سعادت نصیب ما شد که خدمت ولی نعمتانمان در شهرستان آستارا برسیم و به محضر خانواده شهید بزرگوار سالدار و این را برای خود موهبت می دانیم.

وی در این دیدار صمیمی گفت: معنویت و بزرگی در چهره مادران و پدران شهدا نمایان است و ما به وجود آنها افتخار می کنیم.

استاندار گیلان افزود: به مناسبت شهادت حضرت ام البنین(س) که روز مادران شهید است و ایشان الگوی بسیار بزرگ و مهمی برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران می باشد بر خود واجب دانستیم خدمت شما مادر بزرگوار شهید برسیم و از شما طلب دعای خیر نماییم.

استاندار گیلان ادامه داد: همه ما مدیون شما خانواده شهدا هستیم که فرزندان خود را برای مقابله با دشمنان اسلام به خط مقدم جبهه ها فرستادید و شما با صبر خود در مقابل مصیبت از دست دادن عزیزانتان به درس مقاومت آموختید و انشالله شرمنده شما و شهدا نشویم.

شهید ابذر سالدار متولد سال ۴۵ در سن بیست سالگی در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی می باشد که فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha