توزیع پنج هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند لرستانی

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۵۵۰۰ بسته آموزشی در قالب رزمایش «درس بازی احسان» بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار و نیازمند در لرستان توزیع شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان؛ مجید طائف در مراسم افتتاحیه رزمایش «درس بازی احسان» اظهار کرد: این رزمایش با محوریت قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی لرستان و معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب رزمایش «درس بازی احسان» تعداد ۵۵۰۰ بسته آموزشی به ارزش‌ ۱۱ میلیارد ریال بین دانش آموزان ابتدایی مناطق کم‌ برخوردار استان توزیع شد، افزود: این رزمایش با هدف ارتقای مهارت‌های شتاختی، تقویت حافظه، کلام زبان، دقت و قدرت تحلیل دانش آموزان ابتدایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه آموزش با رویکرد ساخت مدارس و کلاس‌های درس انجام شده است، ادامه داد: در این راستا قرارداد ساخت ۲۷۱ مدرسه توسط ستاد اجرایی لرستان و با مشارکت نوسازی مدارس استان منعقد شده که تاکنون ۱۱۰ مدرسه تحویل شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با اشاره به اینکه تعداد ۶ برنامه توسط این ستاد در حوزه آموزش و پرورش انجام می‌شود، افزود: این برنامه‌ها شامل توزیع لوازم التحریر و برنامه‌های متمرکز بر حوزه کنکور و مدارس شبانه‌روزی است.

وی آموزش و توانمندسازی ۲ هزار معلم زیر پنج سال سابقه با مشارکت قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی لرستان را از دیگر فعالیت‌های این ستاد در حوزه آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت: این طرح با مشارکت وزارت آموزش و پرورش انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha