۵ دی ۱۴۰۲، ۷:۲۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85333532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تنش و بی‌اعتمادی بین مقامات صهیونیستی درباره مساله اسرا

تهران- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی از افزایش تنش و بی‌اعتمادی بین مقامات سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی در رابطه با مساله صهیونیست‌های اسیر در غزه خبر دادند.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از تارنمای i۲۴ رژیم صهیونیستی، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یوآو گالانت وزیر جنگ کابینه خود را از هرگونه گفت وگو و رایزنی فردی با دیوید بارنیا رئیس موساد در رابطه با موضوع اسرای صهیونیستی در غزه منع کرده است.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو حداقل دو بار از شرکت رئیس موساد در گفت وگوهایی که وزیر جنگ در مورد موضوع معامله مبادله اسرا فراخوانده بود، جلوگیری کرده است.

این گزارش می‌افزاید، گالانت حداقل ۲ دعوت نامه در این زمینه برای بارنیا ارسال کرد، اما دفتر رئیس موساد دستوراتی را از دفتر نخست وزیری دریافت کرد که نتانیاهو با برگزاری این نشست موافقت نکرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته است که هرگونه گفت وگو درباره موضوع مبادله اسرا تنها بایستی در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی انجام شود.

این در حالی است که خانواده‌های اسرای صهیونیستی طی روزهای اخیر در تل‌آویو برای توافق مبادله اسرا با حماس تظاهرات و علیه کابینه رژیم اسرائیل و بی ‌توجهی مقامات این رژیم نسبت به جان اسرا اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان خواستار اقدام فوری کابینه صهیونیستی برای بازگرداندن اسرا از غزه شدند اما نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود این اعتراض‌ها در گفت وگوی تلفنی با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت که این رژیم به جنگ در غزه ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha