استانداری تهران: استفاد از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی نامزدها، خط قرمز ما است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به نزدیک شدن زمان اعلام نتایج بررسی نهایی صلاحیت داوطلبان انتخابات، بر ضرورت برخورد با هرگونه تخلف در استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عباس جوهری روز سه‌شنبه در همایش انتخابات با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تهران که در برج میلاد در حال برگزاری است، گفت: ۶۶ روز دیگر رویداد باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود و انتظار می‌رود مدیران اجرایی توان خود را برای برگزاری خوب انتخابات بکار گیرند.

جوهری افزود: تمامی فرمانداران و مدیران اجرایی از جمله شهرداران و بخشداران باید اقدامات خود را بصورت منظم شروع کنند و در نهایت از تمامی دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه امسال قانون جامعی در حوزه انتخابات شکل گرفته‌ است، گفت: خط قرمز ما استفاده از ظرفیت و امکانات دستگاه‌های دولتی برای تبلیغات است که به هر شکل در صورت محرز شدن تخلف، قطعا مدیر و دستگاه متخلف به مراجع رسیدگی به تخلفات معرفی خواهند شد.

استانداری تهران: استفاد از امکانات دولتی در تبلیغات انتخابات، خط قرمز ما است

جوهری ادامه داد: همانطور که تاکید داریم مدیران باید زمینه ساز مشارکت باشکوه در انتخابات باشند اما هر گونه استفاده از امکانات دولتی در زمینه تبلیغ فرد یا افراد خاص تخلف محسوب می‌شود و با آن برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار تهران همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را برای انتخابات پیش رو تبیین کرده‌اند و همه مدیران باید در این زمینه اقدامات ویژه را در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته وی، در سیزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران ۱۲ هزار و ۵۳۷ نفر در پیش ثبت نام انتخابات مشارکت کردند که در نهایت ۶ هزار و ۲۸۰ نفر در فرایند رقابت انتخاباتی قرار گرفتند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: این استان ۳۵ کرسی مجلس دارد که به ازای هر کرسی ۱۶۰ نفر در رقابت انتخاباتی قرار می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha