کنایه چمران به برگزار کنندگان نمایشگاه در سئول/ نذرتان برای زجر مردم قبول

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد مجدد از برگزاری نمایشگاه‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی واقع در خیابان سئول، گفت: نذر آنهایی که به زور می‌خواهند مردم را زجر بدهند، قبول باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز سه‌شنبه در ابتدای دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب در بهمن ماه، بار دیگر نمایشگاه اتومبیل قرار است اسفند امسال در نمایشگاه بین‌المللی (سئول) برگزار شود.

وی با بیان اینکه چه ضرورتی دارد که این نمایشگاه در این مکان برگزار شود و بارها با این موضوع مخالفت کرده و به فرماندار تهران هم گفته‌ایم، افزود: مثل اینکه برگزار کنندگان دوست دارند مردم را زجر داده و برای آنها مشکل ایجاد کنند.

وی همچنین با انتقاد از تبلیغات شهری برگزاری نمایشگاه در سئول هم گفت: سازمان زیباسازی شهرداری قبلا قراردادها را بسته است البته تمهیداتی در این زمینه داریم.

چمران در خصوص موضوع جلسه امروز یادآور شد: رییس جمعیت هلال احمر قرار است در صحن شورا حضور یابد و تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری، شورا و جمعیت هلال‌احمر برای همکاری و آموزش مربیان منعقد شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تصویب طرح جامع ترافیک نظر من و نظر فرد دیگری مطرح نیست بلکه مُر قانون مطرح است، گفت: اگر طرح در شورا تصویب نشود غیر قانونی است و صراحتا این موضوع را اعلام می‌کنم.

طنین فریاد مرگ بر اسراییل در صحن شورا

در آغاز رسمی جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران و نرجس سلیمانی در سخنانی شهادت شهید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفتند و فریاد مرگ بر اسراییل سه بار در صحن شورا طنین انداز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha