تشکل‌های مردمی تاجیکستان و ایران زمینه همکاری فراوانی دارند

اصفهان - ایرنا - وزیر ورزش تاجیکستان گفت: تشکل‌های مردمی کشور ما و ایران زمینه همکاری فراوانی از جمله در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و اقتصادی دارند و باید مُراوده‌های خود را گسترش دهند.

عبدالله رحمان‌زاده در شامگاه دوشنبه در حاشیه سفر به اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همکاری‌های ما با ایران در مباحث مختلف ورزشی و اجتماعی رو به افزایش است و باید از ظرفیت‌های متقابل به خوبی استفاده شود.

وزیر ورزش تاجیکستان با اشاره به توافقنامه های کشورش با ایران در حوزه جوانان، رشد جسمی و ورزش و همچنین تعامل کمیته های ملی المپیک ۲ طرف گفت: بستر حقوقی بهبود روابط بین کشور مهیا شده است.

رحمان‌زاده تصریح کرد: ساز و کار توسعه روابط باید بهتر شود و در جلسه هایی با تشکل‌های مردمی استان اصفهان سمت و سوی همکاری‌های ما مشخص شد.

تشکل‌های مردمی تاجیکستان و ایران زمینه همکاری فراوانی دارند

وی اضافه کرد: در شهر زیبای اصفهان نقاط مشترک متعدد فرهنگی، هنری و معماری مشاهده کردیم و احساس حضور در کشور بیگانه نداشتیم.

به گزارش ایرنا، عبدالله رحمان‌زاده وزیر ورزش تاجیکستان روز شنبه وارد ایران شد و با حضور در کمیته ملی المپیک، ضمن بازدید از موزه ملی ورزش و کمپ‌های تیم ملی کشتی با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر ورزش تاجیکستان در سفری به اصفهان در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان و تشکل‌های مردم نهاد جوانان این استان حاضر شد.

افزون بر ۲ هزار تشکل مردم نهاد در استان اصفهان فعالیت دارند.