استاندار تهران: مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش قدرت کشور می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه برای فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور و مشارکت بالا در انتخابات، موجب افزایش قدرت کشور و نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز سه‌شنبه در نشست تخصصی انتخابات ویژه مدیران و حراست دستگاه‌های اجرایی استان تهران که در محل سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد، افزود: باید زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم چرا که اصل نظام اسلامی بر پایه مردم سالاری بوده و مردم در سرنوشت کشور دخیل هستند.

وی اظهار کرد: مردم سالاری موجب تولید سرمایه اجتماعی می‌شود و این سرمایه می‌تواند جایگاه دموکراسی را تقویت کند.

استاندار تهران ادامه داد: وقتی مردم سالاری شکل بگیرد امنیت و مشارکت به وجود می‌آید و رکن اصلی انتخابات که رهبری تاکید فرمودند امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت است.

فخاری در ادامه بر لزوم تبیین اهمیت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم از سرمایه‌های این کشور هستند و باید در انتخابات پیش رو نیز زمینه ساز حضور پرشور مردم باشیم.

به گفته وی، مردم در یک فضا و رقابت سالم آزادانه می توانند منتخبین خود را با هر سلیقه و نگاه سیاسی انتخاب کنند و اصل نظام نیز بر پایه این رکن یعنی مردم سالاری شکل گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha