بیانات رهبری به نقشه راه در دانشگاه‌ها تبدیل شده است

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع استادان و دانشجویان، در طول بیش از ۳۰ سال گذشته جمع آوری و به یک نقشه راه تبدیل شده است که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی فداکار روز سه شنبه در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی "ره نامه " افزود: محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدارهای استادان و دانشجویان با ایشان درواقع نظامنامه ای معرفتی درباره وظایف این قشر به صورت مفصل هست که راهنمای خوبی برای استاد و دانشجو به شمار می رود.

استاندار کرمان با اشاره به دوران تحصیل فرزندان در دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها در شکل گیری شخصیت، شرایط اجتماعی و انتخاب شغل نقش دارد و در این دوران باید به دستورات و فرمایشات حکیمانه رهبری معظم انقلاب توجه شود.

به گزارش ایرنا رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان نیز گفت: بهترین سال های ما در زمان امامت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی گذشته است.

حجت الاسلام محمد صباحی افزود: با فعالیت ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب نظام سازی برای کشور انجام شد که امانتی برای آیندگان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: امروز از مجموعه ۴۰ جلدی کتاب شامل فرمایشات رهبر معظم انقلاب در قالب ره‌نامه همزمان با برخی دیگر استان های کشور رونمایی می شود که امید می رود راهنمایی برای همه ما در ادامه مسیر باشد.

مهدی احمدی نژاد افزود: باید از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ریل گذاری هرچه بهتر مسیر خودمان استفاده کنیم.

بیانات رهبری به نقشه راه در دانشگاه‌ها تبدیل شده است

به گزارش ایرنا آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی "ره نامه " شامل چهل دفتر از مبانی، ارزش ها و اصول اسلام ناب محمدی(ص)، دیدگاه های اندیشمندانه و ژرف‌نگر رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و جمعی از مسئولان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha