۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85333956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت سردار موسوی تاکید بر ایستادگی ایران در کنار مقاومت در منطقه دارد

تهران- ایرنا- حزب قومی اجتماعی سوریه در لبنان با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت سردار"سید رضی موسوی" تاکید کرد که این اقدام تروریستی مهر تأییدی بر ایستادگی ایران در کنار مقاومت، ملت و دولت سوریه در نبرد علیه تجاوز صهیونیستی است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه های لبنانی، حزب قومی اجتماعی سوریه ضمن محکومیت ترور سردار " سید رضی موسوی" تاکید کرد که به جنایات دشمن در میدان های نبرد و درگیری بشدت پاسخ داده می شود.

این حزب با اشاره به این که تروریسم صهیونیستی با جنگ افروزی، حقوق برادران ما در غزه را پایمال می کند، ادامه داد که حزب قومی اجتماعی سوریه این جنایت را در چارچوب تشدید تداوم تروریسم صهیونیستی که ناقض حاکمیت سوریه است، قرار می دهد.

حزب قومی اجتماعی سوریه ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، رئیس جمهوری، دولت، ملت، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده شهید موسوی، به شهادت رسیدن این شهید بزرگوار را در خاک سوریه، مهر تأییدی بر ایستادگی جمهوری اسلامی در کنار مقاومت، ملت و دولت سوریه در نبرد علیه تجاوز صهیونیستی دانست.

به گزارش ایرنا، شهید سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت، وی روز دوشنبه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha