۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85333997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشدید نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی کرج در آستانه انتخابات

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از تشدید نظارت بر عملکرد و نحوه فعالیت دستگاه ها و ادارات این شهرستان در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، " یحیی رمضانی" روز سه شنبه در نشست ستاد انتخابات کرج افزود: بر این اساس در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات اداری برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممنوع بوده و مدیران ، روسای ادارات باید در این زمینه دقت نظر لازم را داشته باشند .

وی بیان کرد: یکی از محوری ترین اصول در عرصه انتخابات رعایت اخلاق انتخاباتی و خودداری رقبا از تخریب یکدیگر است و کسانی که قصد ورود به رقابت تبلیغاتی را دارند ، خود و هوادارانشان باید دقت داشته باشند که توانمندی ها را ملاک رقابت انتخاباتی قرار دهند و از تخریب رقبا پرهیز کنند.

رمضانی گفت: شهرستان کرج به تعبیر رهبر معظم انقلاب به عنوان « ایران کوچک»، منشوری تمام نما از اقوام و قومیت هایی است که وحدت در عین کثرت را در برهه های مختلف به تجلی رسانده است و به همراه نسلی نو از جوانان مهیای خلق حماسه ای با شکوه می شود.


وی افزود: تنوع و تکثر اقوام در شهرستان کرج فرصت و ظرفیتی ویژه برای به تصویر کشیدن مشارکت سیاسی آحاد مردم در عین برخورداری از تنوع دیدگاه ها است.
رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در ادامه با تاکید بر ضرورت بکارگرفتن اصل اخلاق مداری در رقابت نامزدهای انتخاباتی گفت: اخلاق انتخاباتی مقدم بر رقابت انتخاباتی است و برای کسانی که قصد ورود به رقابت تبلیغاتی را دارند هوادارانشان باید دقت داشته باشند که توانمندی ها را ملاک رقابت انتخاباتی قرار دهند و از تخریب رقبا خودداری کنند.
وی با بیان اینکه تمام گروه های اثرگذار از احزاب رسمی و دارای شناسنامه تا افراد صاحب تریبون و رسانه و مطبوعات باید میدان دار برگزاری انتخاباتی با شکوه باشند بیان کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت اصل چهارگانه ای است که تلاش برای رقابت سالم انتخاباتی و حضور گروه ها و جناح های مختلف رامضاعف ساخته و می تواند بسترساز مشارکت گسترده مردم در این حماسه بزرگ سیاسی باشد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha