۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85334017
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر در مرحله پایانی قرار دارد

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات در این استان پش بینی شده و همچنین تایید صلاحیت کاندیداها در هیات نظارت در مرحله پایانی و در حال اعلام به شورای نگهبان کشور است.

"احمد محمدی زاده" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تمام صندوق‌های رای استان بوشهر نیز تعیین و محل نصب آنها مشخص شده است.

وی بیان کرد: هیات‌های اجرایی و همچنین گروه‌های مختلف مردمی استان بوشهر نیز آماده برگزاری انتخابات شدند و نتخابات برگزرا یم می کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: تعیین تکلیف تمامی فعالان در در برگزاری نیز وارد مرحله پایانی شده تا بزودی استان وارد مراحل بعدی انتخابات شود.

محمدی زاده تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا انتخاباتی باشکوه و افتخار آفرین رقم بخورد و آمریکا و اسراییل به عنوان حامیان همیشگی مشارکت حداقلی مردم با شکست مواجه شوند.

وی عنوان کرد: در این زمینه تمام نقاط ضعف انتخابات دوره‌های گذشته احصا و بررسی شده تا از تکرار آنها در فرایند انتخابات پیشرو جلوگیری شود.

محمدی زاده ادامه داد: یکی از مورادی که در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته جامعه کارگری ۱۰۰ هزار نفری جنوب استان بود که در این دوره تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی شده تا در محل کار خود بتوانند در این صحنه مهم مشارکت کنند.

وی گفت: با توجه به ورود شمار قابل توجهی گردشگر به استان در این زمینه نیز تمهیدات لازم برای رای گیری از گردشگران پیش بینی شده است.

محمدی زاده ادامه داد: در مورد رای اول‌ها نیز پیش بینی شده بتوانند توانمندی و قدرت خودشان در راه دفاع از راه امان و شهیدان با مشارکت حداکثری به نمایش بگذارند.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان بوشهر نیز زیرساخت‌های موردنیاز آن شامل برق پایدار و اینترنت در بسیاری از شهرها و روستاها انجام شده و در مرکزهای باقیمانده نیز در دست اقدام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha