استاندار بوشهر: رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند

بوشهر - ایرنا- استاندار بوشهر گفت: در حالی که دشمن تلاش می کند انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال با حضور حداقلی مردم برگزار شود رسانه‌های انقلاب برای حضور حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز تلاش کنند.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی زاده " روز سه شنبه در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان نخستین " جام رسانه امید " سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در سالن صدا سیمای مرکز بوشهر اظهار کرد: رسانه ها با تبیین دستاوردهای انقلاب و امید آفرینی نقش مهمی در خنثی سازی اهداف دشمن ایفا می کنند.

وی افزود: روند برنامه های انتخابات در استان بوشهر براساس جدول زمان بندی در حال انجام است و قول می دهم انتخاباتی سالم و در امنیت کامل برگزار شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: دولت سیزدهم بسیاری از طرح های زیرساختی که در ۱۰ سال گذشته راکد مانده بود را به سرانجام یا در دست اقدام دارد و برنامه های مهمی نیز برای شتاب بخشی توسعه ای این استان آغاز کرده است.

محمدی زاده با اشاره به اینکه رسانه ای انقلابی است که از انقلاب ، رهبری و آرمان های شهدا دفاع کند تصریح کرد: فارغ از اینکه خبرنگار و رسانه منتسب به کدام گرایش فکری و سیاسی باشند مهم این است که اندیشه های امام راحل(ره) ، رهمنودهای مقام معظم رهبری ، دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا در رسانه منعکس شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در جنگ همه جانبه با دشمن هستیم رسانه باید امید آفرین باشد و با انعکاس دستاوردها مردم را به آینده نظام و انقلاب امیدوار کند.

استاندار بوشهر گفت: واقعیت های بزرگ و اقدامات موثری در بخش های مختلف توسط فرزندان این ملت انجام شده که اگر رسانه ها به خوبی آنها را منعکس کنند زمینه امیدآفرینی در جامعه فراهم می شود و نیاز به بزرگ نمایی مطالب بی اساس نیست.

محمدی زاده با محکوم کردن جنابات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه افزود: شهید سید رضی موسوی حدود ۲۰ سال در سوریه اقدامات مستشاری برای دفاع از حرم انجام داد و سرانجام نیز خون را نثار انقلاب و اسلام کرد.

در این آئین برگزیدگان نخستین جام رسانه امید در بخش های گزارش خبری ، یادداشت، خبر، تیتر ، عکس ، پوستر و کلیپ معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha