۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85334046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رامین رضائیان یک تا ۲ هفته همراه سپاهان نیست

اصفهان - ایرنا - پزشک تیم سپاهان گفت: رامین رضائیان، بازیکن ملی‌پوش تیم، به دلیل مصدومیت یک تا ۲ هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز سه شنبه به نقل از عباسعلی ربیعی اظهار داشت: رضاییان پیش از بازی با آلومینیوم اراک درد مختصری پشت ساق پا داشت که در معاینات، اسپاسم خفیف تشخیص داده شد و او در این مسابقه با وجود درد اندک‌ خود، بازی کرد.

وی ادامه داد: این بازیکن بعد از بازی نیز درد مختصر را داشت اما علائم جدی از خود نشان نداد، با این حال، بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت و روز گذشته ام آر آی از ساق پای این بازیکن گرفته شد.

پزشک تیم سپاهان تصریح کرد: با بررسی ام آر آی مشخص شد که در منطقه‌ای از عضله پشت ساق پای او، کشیدگی درجه یک تا دو به وجود آمده و مراحل درمانی او آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و دغدغه پزشکان تیم ملی برای تحت درمان قرار دادن رضاییان، او به تهران سفر کرد و زیر نظر آن ها مراحل درمانی خود را طی می‌کند.

ربیعی اضافه کرد: بر اساس بررسی صورت گرفته، این بازیکن یک تا دو هفته از میادین دور خواهد بود.

به گزارش ایرنا رامین رضاییان از حیث میزان اثرگذاری بر روی گل با هشت گل و هشت پاس گل چهارمین مدافع برتر جهان در سال ۲۰۲۳ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha